Naplemente


Cím: Naplemente
Páros: Baekyeol - Baekhyun szemszög
Műfaj: romantikus



     A nap utolsó sugarai lassan kúsztak végig a már félig homályba fedett égbolt területén, mesés látványt tárva a romantikus lelkek elé, akik néha ölni tudtak volna egy-egy bensőséges pillanatért a naplemente által alkotott harmonikus varázs színfoltjainak megvilágításában. Byun Baekhyun is ezt a csapatot részesítette javarészt előnyben, lehetetlenül érzelgős lélekkel rendelkezett, ez azonban nem zárta ki férfias határozottságát, az edzőtermekben eltöltött hasznos órákat – az ehhez társuló eredményeket és természetesen a félelmetes külsőt, amivel megáldotta őt a sors; egy igazi férfiként…

     …

     Ugyan, kit akarunk áltatni? A felsorolt dolgok egyike sem illett Byun Baekhyun az idők során már teljesen kiforrott személyiségére. Csökönyös fiú volt, bármit is vett a fejébe, azt egytől egyig meg is valósította, rossz szokásaihoz pedig a tökéletesített befolyásoló készsége is társult, ahogy precízen kidolgozott módszerekkel vette rá kortársait, hogy hódoljanak be akaratának, teljesítsék az ő fejében már alaposan végigvezetett gondolatmeneteket. Baekhyun vezető egyéniségként volt jelen a gimnáziumi elit élet csoportosulásában, s habár a modernkor hozta atrocitások és előítéletek folyamán különböző klikkek ütötték fel a fejüket az iskolán belül, nem létezett diák, aki ne ismerte volna őt. Mégis minden rossz tulajdonsága ellenére helyén volt a szíve, szeretett másokon segíteni, mondhatni már a lételeme volt a fontoskodás, ezzel szemben a mosolyát a legrosszabb napjain sem felejtette otthon, olyan tanuló ne lett volna az intézményben, aki akár egyszer is látta csüggedni a fiút.

     És hogy ki volt az a Park Chanyeol? Egy csendes, visszahúzódó diák, akinek a létezéséről csaknem senki sem tudott, jelenlétét egyik könyv sem regélte volna el, abszolút elhanyagolható karaktert alakított az életben megvívott mindennapos harcokban, ahol a nap végén nem számított, hogy szép vagy csúnya, okos vagy buta, fekete vagy fehér bőrű; egy közös tényező ott dobogott mindannyiuk testében: érző, szeretetre vágyó szív.

     És igen. Byun Baekhyun megtalálta benne azt, ami után már egészen pici korától kezdve kutatott, és azon is túl, mikor ugyanis már rájött, hogy ő cseppet sem a világ által elfogadott normák alapján lett megteremtve a normálisság küszöbén. Hogy a mi a normális? Az bizony relatív fogalom.

– Miért pont én, Baekhyun? Mikor annyi másik ember közül is választhattál volna… – hangzott el a fontos kérdés Park Chanyeol szájából, amint a lenyugvó nap távozó sugarainak össztáncát figyelte a félig már sötétbe borított égbolton.
– Mert te te vagy, Chanyeol. Miért lenne szükségem annyi másik emberre, ha téged is megkaphatlak? – felelt kérdéssel a kérdésre, kissé talán túlságosan is szórakozott hangnemben a másik. Elérkezettnek találta a pillanatot, hogy újdonsült kedvesére tekintsen, s ismételten megcsodálhassa annak férfias vonásokkal megáldott arcát az egyre sötétülő homályban.
– Mintha én akkora nagy világszenzáció lennék… – dünnyögte inkább csak magának a csendesebbik fiú, tekintetével kitartóan pásztázta a távolban még felbukkanó narancssárgás foltot.
– Az vagy, Chanyeol – Baekhyun hosszúkás ujjai a hidegtől reszketve a nála magasabb fiú álla alá nyúltak, kényszerítve ezzel a fiatalabbat, hogy végre felé nézzen. – És tudod miért? Mert egyáltalán nem vagy az. Nem hagyod magad elveszni a mai fiatalok sablonos útvesztőjében, és ez tesz téged igazán különlegessé, a láthatatlanságod tesz téged igazán figyelemfelkeltővé; számomra legalábbis – suttogta elhalóan az apró szavakat, melyek azonban akkora méreteket öltöttek, hogy Chanyeol szíve hatalmasat dobbant a hatásukra, szemeit már-már ösztönösen hunyta le a testén végigsöprő jóleső borzongási impulzusoktól.

     Baekhyun könnyedén hajolt közelebb a társához, hogy eltüntesse azt a parányi kis távolságot, ami még a levegőt is közéjük préselte. Ajkai lágyan érintkeztek a másik kiszáradt párnáival, lassan, megfontoltan mozdította őket a találkozásuk utáni pillanatokban, hogy a világ egyik legédesebb csókjában részesíthesse kedvesét. A magas fiú azonban gyorsan átvette tőle az irányítás jogát – mint ahogy ez általában lenni szokott, egyik kezét a társa arcához emelte, végigsimított annak selymesen puha bőrén, miközben nyelveik érzékien gabalyodtak össze egymás szájában, és lejtettek végül egy végtelenül szenvedélyes táncot, amelybe mindkét fiú lelke beleremegett… Csaknem szárnyra kapott az őket körbeölelő boldogságtól. 

8 megjegyzés:

  1. Annyeong Unnie <3
    Tudom, elég keveset olvasok tőled :$ De most Baekyeol miatt muszáj volt *-* Aranyos történet volt... Egy bajom van: Rövid! >< Na tessék szépen egy jóóó hosszú Baekyeolt írni a te szeretett kuzinodnak :* És komolyan, úgy írod le a csókjelenetet, hogy a végén azt hiszem hogy eltitkolsz valamit előlem o.o Persze, tudom én hogy jó kislány vagy ;)
    Oh és még valami: Áruld már el nekem mi az a atrocitások? Vagy csak én nem értem? :c

    Puszil, a drága kuzinod :*

    Ui.: előzőleg helyesírási hiba miatt töröltem a kommentet ,sorry :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyeong Kuzin <3
      A kevés nem elég kifejező, konkrétan semmit, csak lájkolgatni szoktál, mert hát na, és ezért meg is lepődtem, mikor írtál :o Nos, örülök hogy a Baekyeollal sikerült végül rávennem téged az olvasásra, reméljük a továbbiakban is tudom ezt tartani majd, hahaha :D Egyet kell értenem, szerintem is rövid lett - hozzám képest biztosan, de este kilenckor kezdtem el írni így is... Jár nekem a mancspacsi, nemde? Drágám, akkor majd születésnapodra megleplek valamivel, rendben? :3
      Óóóó ha te azt tudnád mi mindent titkol el előled c: Vicceltem, nem volt még tapasztalatom csók terén, csupán a képzeletemre hagyatkozom, ami ezek szerint nem olyan helytelen ám :D Kettőnk közül mindenképpen én érdemlem meg a jó kislány jelzőt; imádlaaak :)
      Ezt privátban kifejtem neked ;)

      Én is puszillak, semmi baj, azt már töröltem is! ^^

      Törlés
    2. Na azért ne túlozz. Egyrészről egy ideig nem olvastam egyáltalán ficiket. Most meg privátban vannak az írásaid, ne csak engem hibáztass. ^^
      Hát most Baekyeol és Hunhan a number one. :3 Bár most inkább baekyeolt olvasok. Lehet őket nem imádni? *.*
      Értelek unnie. Tőled a 2000 szót elvártam volna. o.o
      Mancspacsi �� de aztán én is este 11kor kezdek írni :s
      Olyan későn? Ennyire nincs rám időd? ><
      És igen, unnie a legjobb kislány a földön, de közben vigyázz ki ne maradj a jóból ;)
      Imádás ��

      Törlés
    3. Privátban is fognak azok már maradni, efelől biztos lehetsz :P
      Nem, egyszerűen nem lehet őket nem imádni, és egyre jobban törnek felfelé a bias listámon, ami azért annyira nem is rossz :3
      Akkor legközelebb megkapod a 2000 szót, rendben? :)
      Hát le kellene erről már szoknunk :'DD
      Nyugi, előbb is szorítok neked helyet - na nem mintha annyira elfoglalt lennék o.o
      Pusz <3

      Törlés
  2. Hát te drága, először nem gondoltam volna, hogy az esti Baekyeolt istenítő beszélgetésünkből végül egy történet is előkerül majd, de annyira jólesett, amikor írtad, hogy már elkezdted, meg hát tudom, hogy milyen állapotban vagy már este, és miattam fáradoztál, szóval ez duplán olyan jó érzés. :3
    Szerintem már mondtam, hogy megveszek a fogalmazásodért, és kevesen tudják azt, amit te. DE MILYEN SZAVAKAT ISMERSZ TE. Komolyan ledöbbentem, és kétszer is vissza kellett olvasnom, mielőtt továbbmentem volna. De nem baj, mert úgy érzem, hogy ezt most a fogalmazásodra építetted inkább, és látszik, hogy mennyire könnyedén írtad, olyannyira, ahogy én is faltam a sorokat szinte, aztán rövid időn belül vége lett, aminek NEM örültem. Viszont nagyon szeretem az egyperceseket, szóval még írnod kellene ilyet, mert szerintem ez nagyon jó lett.
    De tetszett, mert romantikus volt, és már régóta vérzett a szívem, hogy ilyet olvashassak velük, meg az a csókjelenet JÉZUSOM.
    Szóval sok ilyet még, csak bátran ííírj:) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap elég mozgalmas napom volt, és mivel még tűrhető történetet is tudtam neked alkotni, így furcsán elégedetten dőltem be este az ágyba :) Persze hogy megírtam, ha már mondtad, hogy szeretnél ilyet olvasni, és mivel nem egyszer nekem címezted már a Szívritmus csapda egy-két részét, ezért viszonozni szerettem volna valamivel :3 Meg hát Baekyeolra mindig vevő vagyok nnna.
      Jólesik, hogy sokszor elmondod ezt, tőled ez még nagyobb dicséret, mint mástól, mivel tudom, hogy tényleg csak azoktól olvasol, akik valóban tetszenek neked, és megmondod őszintén a véleményedet :3 SOKFÉLÉT. Igazából szeretek tanulni, olvasni, a neten bóklászni, ezáltal óhatatlan, hogy ne bővüljön a szókincsem és hát ezt itt hasznosítani is tudom :) Valóban könnyedén írtam, egyik sor következett a másik után, a történet írta magát, én csak legépeltem. Kevés volt, tudom, de jelenleg többre nem futotta volna :') Akkor majd még kitalálok ilyeneket.
      A romantikusra nem mernék esküdni, mert szerintem jobbat is kihozhattam volna belőlük, de végül is szerintem ez így volt jó :3 Ennyire jó lett az a csókjelenet? :oo HÁT EZEK SZERINT TÉNYLEG TUDOK VALAMIT, HAHA.
      Köszönöm szépen, hogy írtál, és még fogok ilyeneket alkotni ♥

      Törlés
  3. Szia!
    Ha hiszed, ha nem a hétvégén eszembe jutottál, hogy már rég hoztál nekünk valami finomságot. Erre itt ez a csoda, ami igaz, hogy nagyon rövid, de annál jobb. :-) BaekYeolba szerelmes szívemnek nagyon is kellett a Te gyönyörűséges fogalmazásod. *.* Köszönöm, hogy olvashattam.
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jajj, ne tudd meg mennyire jólesik ezt olvasni, és igen, először tényleg nem akartam elhinni, de hát gondolom nem mondanád, ha nem így lenne :) Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, fogalmam sincs mit írhatnék, hiszen te általában mindig megtisztelsz a véleményeddel, amiért nagyon hálás vagyok ám! :3 Ugyan, én köszönöm hogy írtál hozzá és hogy olvastad! ^^
      Puszi <3

      Törlés